Polecane

Wyróżnione

Kategorie

Superminds

Ustawienia

BIZNES DLA NASTOLATKÓW 1

Biznes

POZIOM 1 (BASIC) - LOKALNA FIRMA Kurs biznesu dla nastolatków w wieku 11-18 lat. POZIOM 1 - lokalna firma. Podczas kursu, użytkownicy: 🔴 poznają podstawy ekonomii i wykształcą zachowania rynkowe 🔴 założą własny biznes i poznają swoje mocne strony 🔴 wykonają kilkanaście `case studies` rozwiązując problemy biznesowe 🔴 będą mieć szansę spotkać się z wybitnymi ekspertami biznesu Pierwsza część kurs BASIC składa się z 15 lekcji w wersji VOD oraz ćwiczeń interaktywnych. Pozostałe wersje PRO i VIP dają możliwość uczestniczenia w zajęciach z ekspertami i panelu dyskusyjnym z trenerem. Kupujesz dostęp przez jeden miesiąc w wersji BASIC.

259 PLN

Bestseller

Lekcje

Opis

Kurs będzie dostępny od listopada 2022. Przedsprzedaż rozpoczynamy 15.09.2022r wersji BASIC.

POZIOM 1 (BASIC) - LOKALNA FIRMA Kurs biznesu dla nastolatków w wieku 11-18 lat. POZIOM 1 - lokalna firma. Podczas kursu, użytkownicy: 🔴 poznają podstawy ekonomii i wykształcą zachowania rynkowe 🔴 założą własny biznes i poznają swoje mocne strony 🔴 wykonają kilkanaście `case studies` rozwiązując problemy biznesowe 🔴 będą mieć szansę spotkać się z wybitnymi ekspertami biznesu Pierwsza część kurs BASIC składa się z 15 lekcji w wersji VOD oraz ćwiczeń interaktywnych. Pozostałe wersje PRO i VIP dają możliwość uczestniczenia w zajęciach z ekspertami i panelu dyskusyjnym z trenerem. Kupujesz dostęp przez jeden miesiąc w wersji BASIC.

Struktura

POMYSŁ NA BIZNES DLA NASTOLATKA

📍 Czy nastolatek może prowadzić firmę legalnie? 📍 Przykłady firm prowadzonych przez nastolatków w SM Academy. 📍 Co na to PRAWO?

RYNEK

📍 Co to jest rynek i jakie są jego rodzaje 📍 Jakie mechanizmy decydują o cenie produktów 📍 Popyt i podaż - dwie kluczowe siły rynkowe 📍 Równowaga cenowa - zachowania konsumentów, które można przewidzieć 📍 Dlaczego muszę tyle wiedzieć o rynku planując swój biznes?

BADANIE RYNKU

Jak zbadać czy rynek zainteresuje się twoją ofertę lub czy twój pomysł na biznes ma szansę odnieść sukces? Zanim zaczniesz realizować swoje marzenia o firmie, warto zbadać jakie masz szansę.

PLAN PRODUKCJI

Kiedy już wiesz, co chcesz sprzedawać powinieneś zbudować plan produkcji lub dostarczania usług. Ile jesteś w stanie wyprodukować, jaki jest twój próg rentowności.

GRUPA DOCELOWA

Kim jest twój idealny klient? Zbuduj PERSONĘ i przygotuj się do komunikacji z nim.

OTOCZENIE KONKURENCYJNE

Zanim ustalisz cenę i plan działania, powinieneś zbadać rynek. Sprawdź jakie masz otoczenie konkurencyjne.

WARTOŚCI FIRMY

Jaka będzie twoja firma, jaka jest twoja misja i cele, jakimi wartościami będziesz się kierować prowadząc swój biznes?

PRODUKT/USŁUGA

Kiedy już wiesz ile jesteś w stanie wytworzyć najwyższy czas przygotować swój produkt, zadbać o jego jakość i opakowanie.