Polecane

Wyróżnione

Kategorie

Polecane

Wyróżnione

Kategorie

Superminds

Ustawienia

KURS BIZNESU DLA NASTOLATKÓW

Biznes

Kurs biznesu dla nastolatków w wieku 12-19 lat. POZIOM 1 - lokalna firma. Podczas kursu, użytkownicy: 🔴 poznają podstawy ekonomii i wykształcą zachowania rynkowe 🔴 będą mogli założyć własny biznes i poznają swoje mocne strony 🔴 wykonają kilkanaście `case studies` rozwiązując problemy biznesowe 🔴 spotkają się ze specjalistami biznesu 🔴 poznają swoje talenty

1290 PLN

Bestseller

Lekcje

Opis

Kupujesz `Kurs Biznesu dla Nastolatków`, który rozpoczyna się w październiku 2023roku i obejmuje 15 spotkań na żywo (online) oraz dostęp do platformy elearningowej przez 6 miesięcy.

Kurs biznesu dla nastolatków w wieku 12-19 lat. POZIOM 1 - lokalna firma. Podczas kursu, użytkownicy: 🔴 poznają podstawy ekonomii i wykształcą zachowania rynkowe 🔴 będą mogli założyć własny biznes i poznają swoje mocne strony 🔴 wykonają kilkanaście `case studies` rozwiązując problemy biznesowe 🔴 spotkają się ze specjalistami biznesu 🔴 poznają swoje talenty

Struktura

POMYSŁ NA BIZNES DLA NASTOLATKA

📍 Czy nastolatek może prowadzić firmę legalnie? 📍 Przykłady firm prowadzonych przez nastolatków w SM Academy. 📍 Co na to PRAWO?

RYNEK

📍 Co to jest rynek i jakie są jego rodzaje 📍 Jakie mechanizmy decydują o cenie produktów 📍 Popyt i podaż - dwie kluczowe siły rynkowe 📍 Równowaga cenowa - zachowania konsumentów, które można przewidzieć 📍 Dlaczego muszę tyle wiedzieć o rynku planując swój biznes?

PLAN MOJEGO BIZNESU

W tej części rozpocznesz planowanie swojego biznesu.

BADANIE RYNKU

Jak zbadać czy rynek zainteresuje się twoją ofertę lub czy twój pomysł na biznes ma szansę odnieść sukces? Zanim zaczniesz realizować swoje marzenia o firmie, warto zbadać jakie masz szansę.

GRUPA DOCELOWA

Kim jest twój idealny klient? Zbuduj PERSONĘ i przygotuj się do komunikacji z nim.

ZARZĄDZANIE CZASEM

W tej części nauczysz się: 📍planowania swoich działań 📍zarządzania swoim czasem 📍osiągania swoich celów planując je w realnych ramach czasowych

PLAN PRODUKCJI

Kiedy już wiesz, co chcesz sprzedawać powinieneś zbudować plan produkcji lub dostarczania usług. Ile jesteś w stanie wyprodukować, jaki jest twój próg rentowności.

OTOCZENIE KONKURENCYJNE

Zanim ustalisz cenę i plan działania, powinieneś zbadać rynek. Sprawdź jakie masz otoczenie konkurencyjne.

PRODUKT/USŁUGA

Kiedy już wiesz ile jesteś w stanie wytworzyć najwyższy czas przygotować swój produkt, zadbać o jego jakość i opakowanie.