Polecane

Wyróżnione

Kategorie

Polecane

Wyróżnione

Kategorie

Superminds

Ustawienia

KURS BIZNESU DLA NASTOLATKÓW

Biznes

Kurs biznesu dla nastolatków w wieku 12-19 lat. POZIOM 1 - lokalna firma. Podczas kursu, użytkownicy: 🔴 poznają podstawy ekonomii i wykształcą zachowania rynkowe 🔴 będą mogli założyć własny biznes i poznają swoje mocne strony 🔴 wykonają kilkanaście `case studies` rozwiązując problemy biznesowe 🔴 spotkają się ze specjalistami biznesu 🔴 poznają swoje talenty

1290 PLN

Bestseller

Lekcje

Opis

Kupujesz `Kurs Biznesu dla Nastolatków`, który rozpoczyna się w październiku 2023roku i obejmuje 15 spotkań na żywo (online) oraz dostęp do platformy elearningowej przez 6 miesięcy.

Kurs biznesu dla nastolatków w wieku 12-19 lat. POZIOM 1 - lokalna firma. Podczas kursu, użytkownicy: 🔴 poznają podstawy ekonomii i wykształcą zachowania rynkowe 🔴 będą mogli założyć własny biznes i poznają swoje mocne strony 🔴 wykonają kilkanaście `case studies` rozwiązując problemy biznesowe 🔴 spotkają się ze specjalistami biznesu 🔴 poznają swoje talenty

Struktura

POMYSŁ NA BIZNES DLA NASTOLATKA

📍 Czy nastolatek może prowadzić firmę legalnie? 📍 Przykłady firm prowadzonych przez nastolatków w SM Academy. 📍 Co na to PRAWO?

RYNEK

📍 Co to jest rynek i jakie są jego rodzaje 📍 Jakie mechanizmy decydują o cenie produktów 📍 Popyt i podaż - dwie kluczowe siły rynkowe 📍 Równowaga cenowa - zachowania konsumentów, które można przewidzieć 📍 Dlaczego muszę tyle wiedzieć o rynku planując swój biznes?

BADANIE RYNKU

Jak zbadać czy rynek zainteresuje się twoją ofertę lub czy twój pomysł na biznes ma szansę odnieść sukces? Zanim zaczniesz realizować swoje marzenia o firmie, warto zbadać jakie masz szansę.

ZARZĄDZANIE CZASEM

W tej części nauczysz się: 📍planowania swoich działań 📍zarządzania swoim czasem 📍osiągania swoich celów planując je w realnych ramach czasowych

GRUPA DOCELOWA

Kim jest twój idealny klient? Zbuduj PERSONĘ i przygotuj się do komunikacji z nim.

PLAN PRODUKCJI

Kiedy już wiesz, co chcesz sprzedawać powinieneś zbudować plan produkcji lub dostarczania usług. Ile jesteś w stanie wyprodukować, jaki jest twój próg rentowności.

OTOCZENIE KONKURENCYJNE

Zanim ustalisz cenę i plan działania, powinieneś zbadać rynek. Sprawdź jakie masz otoczenie konkurencyjne.

PRODUKT/USŁUGA

Kiedy już wiesz ile jesteś w stanie wytworzyć najwyższy czas przygotować swój produkt, zadbać o jego jakość i opakowanie.